Зарубіжна література

6 клас
18.03.2020

Підготувати в зошити повідомлення" Володимир Короленко і Україна",переглянути посилання
http://www.kultura-poltava.gov.ua/zakladi/muzej-v-g-korolenka/

5 клас
Прочитати другий  і шостий розділ твору "Аліса в Країні Див", дати відповідь на 4 завдання с.220

7 клас
Опрацювати теоретичний матеріал підручника про Едгара Аллана По на с.172-174, читати повість "Золотий жук" ст. підручника 174-198

19. 03.
6 клас

ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ. ХАЙКУ МАЦУО БАСЬО
Завдання:
 Опрацювати матеріал підручника тобі допоможуть картки.
Увага! Вивчити напам'ять 3-4 хайку.
Переглянути відео:

Відеопрезетація країни Мацуо Басьо  https://www.youtube.com/watch?v=RHXG9L4knw0

Мацуо Басьо. Хайку https://www.youtube.com/watch?v=YQGkzGiRoFY

Як писати хайку? Подивися відео та скаристайся каткою "Досліджуємо особливості хайку", щоб написати власний хайку  https://www.youtube.com/watch?v=Z5AWRTPCKyU
Хайку запиши у зошиті
Перевір знання за допомогою тестових завдань 
Виконати інтерактивну вправу https://learningapps.org/1363078

9 клас
Опрацювати матеріал підручника на с.128-132 ,скласти опорний конспект прочитаного.
 20.03.
 7 клас
Записуємо в зошити дату і тему
Е. По . Захопливий сюжет повісті "Золотий жук". Особливості композиційної будови твору - "розповідь у розповіді", іі художнє значення.
Визначте і запишіть у зошити тему і ідею оповідання " Золотий жук". Назвіть частини сюжету оповідання. Дайте їм назви. 

                                           30.05
                                          5 клас
       Заповніть таблицю: «Риси характеру Аліси – епізод тексту» ( в зошиті)

                                     
Риси характеру
Епізод тексту
Допитливість, цілеспрямованість
Переслідування Білого Кролика
Цікавість, полюбляє пригоди
Гонитва за Білим Кроликом.
Політ через кролячу нору. Бажання потрапити в чарівний сад
Сміливість


Живе у світі фантазій


Спостережливість


Чемність, ввічливість


Розум, здоровий глузд


Людяна, співчутлива, милосердна


Волелюбна, зберігає почуття власної гідності

Рішуча, схильна до ризику


Правдива


Оптимістична, доброзичлива


Освічена, але часто верзе дурниці



 Прочитати розділи ІY ,Y  повісті-казки "Аліса в Країні Див"
      
                                           5 клас
                                           01.04.
Знайдіть у прочитаних уривках твору "Аліса в Країні Див" прислів"я та приказки і запишіть в зошити, намалюйте карту подорожі Аліси.
      
                                   6 клас 01/04
Опрацьовуємо матеріал про Роберта Бернса






Розгадуємо кросворд,відповіді записуємо  у зошит
Вивчити поезію "Моє серце в верховині..."  напам"ять


                                               7 клаc  01/04
                         Переглянути  відеоурок, прочитати оповідання Артура Конан Дойля                                         "Пістрява стрічка" 

                                          
                                               7 клас 03.04
Переглянте відеоурок за цим посиланням
  https://www.youtube.com/watch?v=pCtqBqmwZHc&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=25  Запишіть у зошити усі етапи розкриття злочину Шерлоком Холмсом. А ось за цим посиланням ви отримаєте дуже багато цікавого матеріалу до теми "Літературний детектив" https://padlet.com/nataliyashkidin35/rp3cp5e6m02j?fbclid=IwAR1zB8ceOaLC1flljiR0D0ZV1N9rmufZm_laaR0xOmd-ItxNu7nRlUO7biM
                                                9 клас
                                                03.04, 06.04
Опрацювати матеріал підручника на с. 134-139. Додатково цікавий матеріал: "Зміни драматургії кінця XIX - початку   XX  ст.",   біографія Генріха Ібсена, фільм "Ляльковий дім" за  посиланням, клацаїте і шукаєте те, що вам цікаво https://padlet.com/natashazakapko72/ciebr3qkp6b8?fbclid=IwAR1CvLxd0H6QyKMtNC0I04rdS-EAXKGrdA76utCJvYY_Fa6kNp0bT2FHl2s. Читаїте п"єсу Генріха Ібсена " Ляльковий дім".
                         
                         5 клас                
                           06.04   
Опрацювати матеріал підручника на с. 220-224  .Занотувати до зошитів дані про життєвий і творчий шлях Марини Цвєтаєвої, ті що ви бачите на слайді
Пригадуємо хто такий ліричний герой
Працюємо з поезією

Записуємо в зошити дату,літературний диктант і відповіді до диктанту

Бажаю успіхів!!!

08. 04. Середа
7 клас

Виконайте тестові завдання 8 "Життєвий і творчий шлях Артура Конана Дойля" за посиланням  https://padlet.com/nataliyashkidin35/rp3cp5e6m02j?fbclid=IwAR1zB8ceOaLC1flljiR0D0ZV1N9rmufZm_laaR0xOmd-ItxNu7nRlUO7biM ,за цим же посиланням ознайомтесь з матеріалом про екранізацію творів Артура Конана Дойля.

6 клас
08.04 Середа
Переглянте відео про Генрі Лонгфелло за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=cBffMb3mQao&fbclid=IwAR0jUbdUYSzho7jL6zwcJn9g7Gn-GUlIfCBBiF-iHqCxGK5f2X5WFa_gPEs  прочитати першу частину поеми "Пісня про Гайавату", яка має назву "Люлька згоди". Зміст твору ви можете знайти ось тут
Пісня про Гайавату
Генрі Водсворт Лонгфелло
В перекладі Олександа Олеся.
ПРОЛОГ
Як спитаєте мене ви —
Звідки сі казки й легенди,
Повні пахощів весняних,
Холодку долин зелених,
Диму легкого вігвамів ,
Шуму-реву водоспадів,
Реву дикого, страшного,
Як громи, що в горах трублять,
Я скажу вам, відповім вам:
"Із лісів, степів пустельних,
Із озер Країни Снігу,
З сторони Оджибуеїв,
З сторони Дакотів диких,
і
Значення індіанських слів
у словнику в кінці книжки.
З гір і тундр, із саг і багон,
Де блука між осокою
Чапля сизая — Шух-шух-га.
Знов кажу я вам — казки сі,
Сі старі оповідання,
Сі поспів'я На вад а ги,
Незрівнянного музики".
Як спитаєте — де чув їх,
Де знайшов їх Навадага,
Я скажу вам, відповім вам:
"В гніздах птахів, в нетрях лісу,
На ставах в бобрових норах,
На лугах в слідах бізонів,
Серед скель в орлячих гніздах.
Сі пісні пташки співали
На болотах і на багнах,
В тундрах Півночі сумної.
Читовейк-стрибун співав їх,
Манг — норець і гуска — Вава,
Чапля сизая — Шух-шух-га
І глухарка — Мушкодаза".
Коли б далі ви спитали:
"Хто ж то єсть той Навадага?
Розкажи про Навадагу!" —
На питання б відповів я,
Відповів би таким словом:
"Там, в долині Тавазснта,
Серед тиші пишних луків,
Між потоками-громами
Жив музика Навадага.
Круг вігвамів індіанських
Розстилались ниви, луки,
Вдалині шуміли сосни,
Бір стояв, зелений влітку,
Білий, сивий в день зимовий,
Повний співу і зітхання.
Гей, веселі ті потоки
Кожний здалеку пізнав би
По їх поводі весною,
По сріблястих вільхах влітку,
По тумані в день осінній,
А зимою по тих хвилях,
Що припали білим снігом.
Ось де жив той Навадага,—
У долині Тавазента
Серед тиші пишних луків".
Там мені співав він пісню,
Говорив про Гаявату,
Про той день, коли він вперше
Сей предивний світ угледів,
Як він жив і як молився,
Як він з сили вибивався,
Як за свій народ боровся,
За його щасливу долю.
Ви, хто любите природу,
Сутінь лісу, шелест листя,
В сяйві сонячнім долину,
І дощі, і завірюхи,
І річки, що рвуться вдалеч
В неприступних нетрях бору,
І на горах грюкіт грому,
Що лунає — наче б'ються,
Лопотять орлині крила,—
Ви послухайте сю пісню
Непочатої природи —
Пісню сю про Гаявату.
Ви, хто любите легенди
І красу балад народних,
Сей далекий, ніжний голос
Днів, давно-давно минулих,
Голос тихої задуми,
Що бринить нам ледве чутно,
Так наївно, що не знаєш:
Пісня се чи, може, казка,—
Ви послухайте і сюю
Оджибвейськую легенду,
Що співа про Гаявату.
Ви, в чиїм серці не погасла
Віра в Бога і природу,
В іскру Божу у людини,
Ви, хто знаєте, що завжди
Людське серце знало муки,
Знало сумніви і сльози
І у царство правди рвалось,
Що крізь темряву глибоку
Нас веде рука Господня
І підтримує у стомі,—
Ви послухайте сей щирий,
Сей переказ первостайний,
Пісню сю про Гаявату.
Ви, що ходите весною
По околицях зелених,
Де схиливсь на огорожу,
Що посивіла від моху,
Барбарис гіллям червоним;
Ви, що іноді в задумі
Сидите на кладовищі
І прочитуєте напис
На пожовклому камінні,
Напис простий, нскрикливмй,
Але повний смутку-горя.
Повний віри і любові,—
Ви й сей напис прочитайте
Над могилою старою —
Пісню сю про Гаявату.
І
ЛЮЛЬКА ЗГОДИ
На верхів'ї Скель Червоних,
Скель Великої Плащини,
Там стояв Життя Владика,
Гітчі-Маніто могучий,
І з верхів'я Скель Червоних
Він до себе звав народи,
Звідусіль людей скликав він.
Від слідів його неслася
І тремтіла в сяйві ранку
Річка, падаючи з кручі
І займаючись мітлою.
І провів перстом Владика
Путь лучкову по долині
І сказав, провівши, річці:
"Ось тобі навік дорога".
Від червоного бескета
Одломив рукою камінь
І зліпив із нього люльку,
І оздобив візерунком;
А над річкою він вирвав
Очеретяну стеблину
І цибух зробив для люльки;
І червоною корою
Із лози набив він люльку,
І дихнув на ліс зелений.
І від подиху у лісі
Загойдались раптом віти
І, зустрівшись, зайнялися;
І на горах на високих
Запалив їм Люльку Згоди
Гітчі-Маніто могучий
На ознаку, що на раду
Всі народи він скликає.
Вився дим поволі, тихо
В сяйві сонячного ранку:
Спочатку — мов темна смужка,
Потім — наче синя пара,
Закруглявся у повітрі,
Як зимою ліс верхів'ям,
Сніжно-білими клубками
Плив все вгору, вище й вище
І торкнувся врешті неба,
І розлився, розкотився
В сизих хвилях над землею.
Із долини Тавазснта,
Із долини Вайомінга,
Із лісної Тоскалузи,
Від Скелястих Гір далеких,
Від озер Країни Снігу,—
Звідусіль усі народи
Дим угледіли на небі,
Дим, що йшов із Люльки Згоди.
І пророки всіх народів
їм сказали: "То Поквана!
Сим далеким синім димом,
Що лозою в небі в'ється,
Що рукою наче кличе,
Гітчі-Маніто могучий
Зве до себе на пораду
Всіх людей, усі народи".
По річках, лугах збігались
І збиралися народи:
Йшли Чоктоси і Команчі,
Йшли Гурони і Мендсни,
Дславсри і Могоки,
Йшли Шошони і Омоги,
Пони йшли і Чорноногі,
Оджибвсї і Дакоти
До Великої Плащини
Перед світлі Божі очі.
В зброях всі, в яскравих фарбах.
Як дерева в час осінній,
Наче ранок на світанні,
Всі зійшлись вони в долині
З ворожнечею у душах.
В їх очах — смертельний виклик,
В їх серцях — звіряча лютість,
Вікове бажання помсти —
Заповіт страшний від предків.
Але тихо і ласкаво
Подивився Милосердний,
Гітчі-Маніто могучий.
Наче батько, подивився
На дитячу ворожнечу
І простяг над ними руку,
Тінь руки простяг над ними,
Щоб серця їх заспокоїть,
Втихомирити їх душі.
І ясний величний голос,
Як поток, що з гір несеться,
Як поток, що пада в прірву,
Пролунав до всіх народів:
"Діти! Слухайте уважно
Мудре слово і пораду,
Що вам скаже, нерозумним,
Той, хто дав життя всім людям.
Дав я землю вам для ловів,
Дав вам води для рибальства,
Дав ведмедя і бізона,
Дав вам сарну і оленя,
Дав бобра вам і козарку,
Напустив я риби в ріки,
На болота — диких птахів,—
Що ж примушує вас нищить,
Убивать один другого?
Я стомивсь від ваших сварок,
Від незгод і суперечок,
Від кривавих війн народних,
Молитов про помсту люту...
Ваша сила тільки в згоді,
А безсилля — в ворожнечі!
Помиріться ж, мої діти,
Будьте друзями, братами!
І Пророк на землю прийде,
І покаже вам дорогу
До покути, до спасіння.
І ви мусите коритись
Всім його порадам мудрим.
І на зораному полі
Ралом праці і любові
Зійдуть квіти долі-щастя.
Діти! Слухайте Пророка,
Бо потонете у крові,
Бо пов'янете, як листя.
Окуніться ж ви в джерело,
Що сріблиться перед вами,
Змийте фарби, фарби бою,
Змийте з тіла плями крові,
Закопайте свою зброю,
Люльки висічіть з каміння,
Очерету наламайте
І, оздобивши їх пір'ям,
Запаліть собі на згоду
І живіть віки братами!"
Так сказав Життя Владика.
І покидали на землю
Вояки ганебну зброю,
Поскидали всі убрання
Із оленячої шкури
І до берега побігли
Змити фарби — плями бою.
Від слідів Творця лилася
Річка хвилею ясною,
Обливала кров на тілі
І, обмивши, червоніла,
І, спускаючись все нижче,
З кров'ю змішана, зникала.
Змивши фарби, плями бою,
Вояки на берег вийшли
І у землю закопали
Свої палиці і зброю.
І дітей своїх Владика,
Гітчі-Маніто могучий,
Стрів усмішкою ясною.
Із червоного каміння
Всі зробили мовчки люльки,
Очерету наламали
І оздобили їх пір'ям,
І іти додому стали
В ту хвилину, як завіса
Темних хмар заколихалась
І у дверях світлих неба
Гітчі-Маніто сховався,
Оповитий білим димом,
Білим димом Люльки Згоди.

                                                                                        5 клас
                                                                                        08.04 Середа
 Дайте  усно відповіді на запитання підручника на с.224.
   
                                                                                       6 клас
                                                                                       09.04 Четвер
 Опрацювати матеріал підручника на с. 197-202, дати відповіді на запитання і завдання до прочитаного уривка , ст. 202 (усно).   
                                                                            9 клас   09.04                     
Перегляньте експрес урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=EAO_yBkDUGs , складіть паспорт твору "Ляльковий дім" в зошити. 
                                                                        7 клас 
                                                                          10.04.
 Переглянте відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=BKovZBZAN6U&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=26, опрацюйте матеріал підручника на с. 203-206 , читати новелу "Останній листок".
                         
                                                                13.04 
                                                                 5 клас  
             Робите запис у зошити : дата
    Контрольна робота за темою: “Сила творчої уяви” 
        1.Аліса нудьгувала, сидячи без діла
           А. у човні; Б. на березі; В. на дереві.
       2. Кроляча нора знаходилася
            А. під живоплотом; Б. у кущах; В. під деревом.
      3. Аліса, падаючи в колодязь, думала, що летить
           А. до центру Землі; Б. у космос; В. до казкового королівства.
      4.  Лакеями у лівреї були
         А.карась і змія; Б. карась і жаба; В. жаба і миша.
     5. У будинку герцогині панували
         А. гармидер і брязкіт; Б. тиша і спокій; В. гармидер і спокій.
     6. Цвєтаєва М.О. за професією:
         А. піаністка; Б.художниця; В.журналістка
         7.У якому розділі відбувається діалог Аліси і Миші?
      8. Кому належать ці слова:
     «Іншої ради нема. У нас у всіх не всі вдома. У мене не всі вдома. У тебе не               всі   вдома». 
     9. Назвіть композиторів, про яких іде мова у вірші Цвєтаєвої. 
        10-12 Встановити послідовність подій тексту:
            1.     Зустріч двох лакеїв.
            2.     Пекельний гармидер у будинку.
            3.     Герцогиня з немовлям.
            4.     Чеширський кіт.
            5.     Розмова Аліси з Герцогинею.
            6.     Перетворення немовляти на порося.
             7.     Бесіда дівчинки з Котом.
            8.     Пробудження Аліси на березі річки.

                                                      9 клас            13.04,16,04 (понеділок, четвер)
         Опрацювати матеріал підручника на с. 147-156, Додатково попрацювати над      інтерактивним плакатом за       посиланням https://padlet.com/natashazakapko72/ciebr3qkp6b8?                             fbclid=IwAR1CvLxd0H6QyKMtNC0I04rdS-  EAXKGrdA76utCJvYY_Fa6kNp0bT2FHl2s. . Тут ви працюєте над такими   рубриками : Бернард Шоу;
                           Експрес урок Б. Шоу "Пігмаліон"
                          Б. Шоу "Пігмаліон" (Аудіокнига)
                          Сюжет вистави "Пігмаліон"
                           Фільм "Пігмаліон"
                           Бернард Шоу. Генії  і злодії
                    15. 04 Середа
                        5 клас
       Переглянте відео урок  Р. Дал. Життя і творчість . "Чарлі і шоколадна фабрика" за посиланням   https://www.youtube.com/watch?v=s_jAWFl8a1c .  Виконайте домашнє завдання з відео уроку.
                               6 клас 
     Опрацювати матеріал підручника на с. 202-204, виразно читати вірш поета, переглянути відео урок за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=Vu2CzarGjLU . Домашнє завдання виконуєте з відео уроку.
                          7 клас
 Переглянте відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=OG5WHghnt5s , читати новелу "Дари волхвів" с. 207-213 в підручнику. Дайте відповідь на запитання : Що було важливіше для героїв новели О.Генрі - дарувати чи отримувати подарунки? (письмово в зошити).
   
                                16.04 Четвер
                                  6 кла
      Робите запис у зошити : дата
                                                 Контрольна робота
«Поетичне бачення світу
І варіант:
(1-15 завдання - 6 балів)
Знайти правильну відповідь:
1.    Його ім.`я в перекладі з японської означає «банан».
а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           г) Дж. Родарі

2.    Майстер хайку.
а) Лонгфелло;                б) Дж. Родарі;           в) Р. Бернс;               г) Мацуо Басьо  
           
3.    Його поетичні твори близькі  до народних пісень.
а) Р. Бернс;                   б) Лонгфелло;             в) Мацуо Басьо;       г) Дж. Родарі
         
4.  З якою метою Гітчі-Маніто піднявся на вершину Гір скелястих?
а) щоб скликати народи на раду;         б) щоб подивитися на гарні простори;
б) щоб бути ближче до сонця;               г) щоб поговорити з вітром

5.  Хто зліпив Люльку Згоди та Миру?
а) Лонгфелло;                б) Гітчі-Маніто;     в) Мацуо Басьо;       г) Дж. Родарі

6.  Хто з поетів любив працювати на землі, навіть мав власну ферму?
а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           г) Дж. Родарі

7. У своїх поетичних творах він часто звертався до минулого Америки.
а) Мацуо Басьо;            б) Лонгфелло;           в) Р. Бернс;               г) Дж. Родарі

8. Хто автор цих рядків:
Ваша сила тільки в згоді,
А безсилля – в ворожнечі!
а) Лонгфелло;                б) Дж. Родарі;           в) Р. Бернс;               г) Мацуо Басьо

9. Він рано почав працювати, навчався в семінарії, став вчителем; часто вигадував для дітей вправи на розвиток фантазії.
а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           г) Дж. Родарі

10. Хто автор цих рядків:
Не вірю я чужим речам,
А вірю я своїм очам.
а) Мацуо Басьо;            б) Дж. Родарі;           в) Р. Бернс;              г) Лонгфелло           

11. Для зображення  якої  пори року японські поети використовують такі слова та словосполучення: «зозуля», «злива», «спека», «прополювання рису»?
а) зима;                        б) весна;                     в) літо;                     г) осінь

12. Який художній засіб використовує автор у цих рядках:
Прощавайте, сині гори, білії сніги,
Прощавайте, темні звори й світлії луги.
а) алітерацію;             б) порівняння;            в) анафору;              г) метафору

13. Який художній засіб використовує автор у цих рядках:
І ясний величний голос,
Як потік, що з гір несеться,
Як потік, що пада в прірву,
Пролунав до всіх народів.
а) алітерацію;            б) порівняння;                в) уособлення;        г) метафору
  
14. Який вірш складається з трьох рядків?
а) поема;                    б) ода;                           в) хайку;                  г) рубаї

15.  Цей поет спонукає туристів дивитися не лише на «веселі картинки», а й на суворе життя.
а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           г) Дж. Родарі

16-17 завдання – 3 бали
16. Знайти відповідності:
                          Поет – країна
1) Мацуо Басьо                 а. Америка
2) Р. Бернс                        б. Італія
3 Лонгфелло                      в. Шотландія
4) Дж. Родарі                     г. Японія

17. Дайте визначення поняття «хайку».
18 завдання – 3 бали
18. Дайте розгорнуту відповідь на запитання. Яку «правду життя» розкриває
Дж. Родарі у вірші «Листівки із видами міст»?
                                          
                                         17.04 П"ятниця                         
                                               7 клас
   Перегляньте відео урок за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=jtr044VJP5A&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=28
  Дайте відповідь на питання: "Чи здійснилася мрія старого Бермана ?" (у зошити )
              
                                            22.04 Середа
                                             5 клас
                 Дати відповіді (письмово) на запитання і завдання для       самостійного опрацювання твору в підручнику на с. 246
    


                                                6 клас 
  Опрацювати матеріал підручника на с. 208-210, читати оповідання Рея Дугласа Бредбері "Усмішка" на с. 211-215. Переглянте експрес урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=dws066gvgCE

                                              7 клас 
     Запис у зошити :   дата
                                 Твір-роздум 
         "Чи здійснилася мрія старого Бермана?" ( за новелою О.Генрі "Останній листок") 

                                                           23.04 Четвер
                                                             6 клас  
 Подивіться експрес урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=hCnOVs5lAP4&fbclid=IwAR3cuLUNNCquxJseQGG0aPWOn7CnHc8klxfLfthQbXa9jYQW5IGyYpFzkr4 , виконайте домашнє завдання з переглянутого відеоуроку в зошити.
                                                      23.04
                                                     9 клас
       Запис у зошити : дата,контрольна робота з теми
        «Нові тенденції у драматургії кінця XIX–початку XX ст»
Початковий і середній рівні
1. Засновник «нової драми»:
а) Г. Ібсена; в) Б. Шоу;
б) М. Метерлінка; г)А. Чехова
2. За жанром «Ляльковий дім» — це:
а) сатирична комедія; в) аналітична п’єса;
б) історичний роман; г) психологічна новела.
3. Який твір вважався начерком до п’єси «Ляльковий дім»:
а) «Примари»; в) «Жінка моря»;
б) «Нотатки до сучасної трагедії»; г) «Пігмаліон».
      4. Лікар Ранк був давнім другом:
а) Торвальда Хельмера; в) Нільса Крогстада;
б)Нори Хельмер; г)батька Нори.
      5. Де відбувається зустріч квіткарки і професора:
а) на базарі; в) біля церкви;
б) на майдані; г) в парку.
       6. Хто і з ким заключає парі:
      а) Пікерінг й Хіггінс;в) Елайза та Хіггінс;
б) Пікерінг та Елайза; г) Місіс Хіггінс та Місіс Пірс.
Достатній рівень
Дайте визначення терміну «аналітична п’єса».
Дайте визначення «інтелектуальна драма».
Високий рівень
Виконати одне із завдань.
1. Напишіть твір-есе за темою «Значення досконалого володіння мовою для успішного життя» (за твором Б. Шоу та на основі особистих спостережень за сучасним життям).
2. Продовжте історію Нори із п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім».
                                   24.04 П"ятниця
                                         7 клас
Пишемо контрольну роботу за темою "Літературний детектив"  . Роботу виконуєте на окремих листочках,дату не пишите,лише тему. Відповіді чекаю в приват до 29.09.  Читайте новелу Герберта Дорджа Уеллса "Чарівна крамниця" ст. 223-2232
1.     Детектив - це різновид...
А) фантастичної літератури
Б) науково-популярної літератури
В) сучасної літератури
Г) пригодницької літератури
2.     Детектив бере початок із творчості...
А) Едгара По
Б) Агати Крісті
В) А.Конан-Дойла
Г) Жоржа Сіменона
3.     Описані події в оповіданні "Золотий жук" подаються від імені...
А) № особи
Б) Леграна
В) Оповідача
Г) Джупітера
4.     Події в "Золотому жуку" розгортаються на...
А) Саллівеновому острові
Б) Карибських островах
В) пів острові Сомалі
Г) острові Сахалін
5.     У Леграна була неперевершена колекція...
А) Жуків
Б) Карт
В) Комах
Г) Табакерок
6.     Намальований Леграном жук був схожий на емблему...
А) Піратів
Б) Моряків
В) Смерті
Г) Життя
7.     Джупітер переживав, що його господар став...
А) білий як полотно
Б) як з хреста знятий
В) сухий як тріска
Г) ні риба ні м’ясо
8.     Які предмети, придбані Джупітером, привернули увагу оповідача?
А) ліхтар і коса
Б) дві лопати і ліхтар
В) жук і шворка
Г) коса і три лопати
9.     Уміст скрині "золотошукачі" оцінили...
А) на три мільйона доларів
Б) на півтора мільйона доларів
В) на один мільйон доларів
Г) на два мільйони доларів
10.  Утвердження особистості за рахунок власних сил, енергії і розумових можливостей...
А) тема твору Е.По
Б) ідея твору Е.По
В) кульмінація твору Е.По
Г) зміст твору Е.По
11. Шерлока Холмса і доктора Ватсона вигадав...
А) А.Конан-Дойл
Б) Е.По
В) А.Крісті
Г) Ж.Сіменон
12. Оповідання про Шерлока Холмса- це...
А) Збірка
Б) Зшиток
В) Цикл
Г) багатотомник

Творче завдання


Доведіть, що оповідання Артура Конан Дойла «Пістрява стрічка» належать до детективної літератури.


                                                                           5 клас

                                                              27.04 Понеділок
Опрацювати матеріал підручника на ст.226-229. Прочитати казку "Капелюх чарівника" на с. 230-242. Додатково подивіться експрес урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Yr_EJDpdHQ4
                                                9клас
                                                27.04
Подивіться відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=LszU8Bi7vgo&fbclid=IwAR1QjLM3lMveXPSFBhvkEwDHKVTQ_Qy4TafXPHdi4BMqtKhHiSqgqCJZdwg , опрацюйте матеріал підручника на ст. 158-163. Прочитати твір Шолом-Алейхема  "Тев"є-Молочник".
                                          
                                                        29.04
                                                        5 клас                                                            
 Вашим завданням було прочитати казку " Капелюх чарівника",зараз перевіримо як ви виконали завдання.  Перед вами записані пункти плану, потрібно їх правильно розмістити. Завдання виконуємо в зошит.

  • Перетворення яєчних шкарлупок.
  • Наші герої досліджують хмаринки.
  • Хмаринками можна керувати! 
  • Нова гра.
  • Страшний сон.
  • Мумі тато вражений.
Домашнє завдання : написати листа герою казки "Капелюх чарівника".
                                                     6 клас 29.04
   Опрацювати матеріал підручника на с.216-217, записати в зошити визначення "наукова фантастика", прочитати твір Роберта Шеклі "Запах думок" на с. 218-224 .   
                                                       7 клас    29.04                                                                                        Перегляньте відеоурок за цим посиланням https://www.youtube.com/watch?v=p_MybfIhVt8&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=29
Вашим завданням буде записати композицію твору "Чарівна крамниця".
                                                                                                                                                                                                                       6 клас 30.04.
Прегляньте експрес урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=3CSd8lNLF1k
Складіть і запишіть пам’ятку або лист-пораду тому, хто опинився у    надзвичайній ситуації.
                                                9 клас 30.04
Перегляньте експрес урок за посиланням https://zl.kiev.ua/dlya-dystantsijnogo-navchannya-9-klas-ekspres-uroky-olgy-nikolenko/?fbclid=IwAR1fjppTNe1n1FzYOzzJshhjxP95N4oaNdDt6zorv0SaTCNRKjgYTBvlS-s. Запишіть в зошити, яких випробувань зазнав у житті Тев"є-молочник.
                                                          5 клас        04.05
Дайте відповідь на 6 завдання ,яке є  в підручнику с. 242, письмово в зошити.
                                                                      06.05   
                                                                     5 клас
Дайте відповідь на запитання (письмово). Хто з мешканців Долини Мумі-троль вам найбільше сподобався? Детально опишіть цього персонажа та його вчинки. Поясніть чим він вас зацікавив.   
                                                                 6 клас 06.05, 07.05
Перегляньте експрес урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=u8oyTrd5m1o , опрацюйте матеріал підручника на с. 226-228. Читати повість Астрід Ліндгрен " Міо, мій Міо" на ст. 228-236
                                                              

                                                                 7 клас
Перегляньте відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=H2NO4FGpf6Y&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=30 , опрацюйте матеріал підручника на с.233- 234 , прочитайте новелу Рюноске Акутагава "Павутинка"с.235-237.
                                                                9 клас  07.05
Напишіть твір-роздум за одним з афористичних висловлювань Шолом-Алейхема (за вибором).
Висловлювання Шолом-Алейхема (теми для твору)

  • "Якщо ти думаєш тільки про себе,чекай коли-небуть зла від інших".
  • Людина примножує своє надбання рівно настільки, наскільки вона зменшує надбання ближнього".
  • "У теперішніх дітей любов - не в серці, а в кишені".
  • "Живи так,ніби ти щойно на світ народився!"
  • Догодити цілому світові ніколи не беріться - не вийде!"
  • "Багатство вік не замінить"
  • "Якщо судилося кланятися, то кланяйся голові, а не ногам.
                                                08.05 П"ятниця
                                                        7 клас
 Контрольна робота  за творчістю О.Генрі, Г. Уеллса, Р.Акутагава
Завдання 1 – 10 оцінюються в 0,5 бали кожне.
Знайдіть «зайве». Аргументуйте свій вибір.
1.      А) Джим;                                              В) Джонсі;
Б) Сью;                                                 Г) Берман.
2.  А) «Купи і дивуй друзів!»;                  В) оловяні солдатики;
     Б) «Зникаюче яйце»;                            Г) черепахові гребінці.
3. А) озеро Лотосів;                                   В) Неаполітанська затока;
    Б) Шпиляста гора;                                 Г) Криваве озеро.
4. А) останній листок плюща;                 В) електричний дзвоник, що не працює;
    Б) поблякла табличка з іменем;           Г) вузьке трюмо.
Продовжте фразу.
5. Невеликий за обсягом прозовий твір, що відрізняється напруженим, стрімким сюжетом і несподіваним фіналом, - ________________.
6. Прихований смисл у художньому творі називається ___________________.
7.  Вільям Сідні Портер – це справжнє ім’я письменника __________________ (вкажіть псевдонім).
8. Щоб допомогти Кандаті врятуватися, Будда спустив йому в пекло ________________________.
9. Щоб допомогти Джонсі перемоги хворобу, Берман намалював ___________________________.
10. Щоб купити Деллі подарунок, Джим продав найціннішу для нього річ - ___________________.
Завдання 11 оцінюється в 1 бал.
11. Вкажіть персонажа, про якого говориться, твір і автора.
А) «…старий бовдур із замашними кулаками, що потерпав від задишки»;
Б)  «…мав бороду, як у мікеланджелівського Мойсея, що кучерями спадала з голови сатира на тіло маленького бісеняти»;
В)           «Прекрасне волосся … розсипалося каштановими хвилями, сяючи, мов струмені водоспаду. Воно спадало нижче .. колін і вкривало, наче плащем, майже всю … постать   »;
Г) « Спершу ніс у нього був коротенький і сплющений, потім на очах витягся, як підзорна труба, а тоді почав робитися все тоншим і тоншим, поки став схожим на довгий, гнучкий червоний батіг».
Завдання 12 – 14 оцінюються в 2 бали кожне.
          Дайте розгорнуть відповіді на запитання. Відповідаючи на запитання, пригадайте образи-символи на сторінках новел.
12.    12.Чому обірвалася павутинка, по якій повз Кандата? Чи могла ця павутинка витримати Кандату й не обірватися? (За новелою Рюноске Акутаґави «Павутинка»).
13. Чи кожен може здійснити подорож до чарівної крамниці? Порівняйте ставлення дитини і дорослого до дива. Що заважає побачити диво? (За новелою Герберта Уеллса «Чарівна крамниця»).
14. Що таке справжній шедевр? (За новелами О.Генрі «Останній листок» і «Дари волхвів»).
13/05 Середа
             5 клас
Пишемо контрольну роботу 


6 клас 13.05 Середа 
                 Перегляньте презентацію за посиланням https://drive.google.com/open?id=1nfД/зjBGALeoNNWRgRqiP2jiXRMecwGdsrt, дайте відповіді на літературний диктант в зошити.
Д/З Прочитати повість Крістіне Нестлінгрен "Конрад, або дитина з бляшанки"
7 клас 13.05 Середа
Перегляньте відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mief_BZH_jY&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=31 , читати повість "Фах", ст.243-253
6 клас 14.05 Четвер
Читати повість Крістіне Нестлінгрен "Конрад, або дитина з бляшанки", текст повісті ви можете знайти за цим посиланням https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1336 , якщо цікаво подивись фільм 
9 клас 14.05  Четвер
Опрацюйте цікавий матеріал про Рея Дугласа Бредбері за посилання https://www.thinglink.com/scene/1275066867769147393?fbclid=IwAR0_mndviRlnFUfBU55GJis5aNRmhUCgP3MpU8UCamf94obr2LIy3GnYufo, тут також ви знайдете текст твору під назвою "451* за Фарингейтом", який ви маєте прочитати. Якщо цікаво,  то тут  можна подивитись і фільм.
7 клас 15.05.
         Перегляньте експрес-урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=XutTmaXHqH4 , скорочений варіант твору  ви можете знайти за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=pB78GCfW81o

5 КЛАС 18.05 
Урок позакласного читання . Джеремі Стронг "Гармидер у школі".
Перегляньте експрес -урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=C0JertibA8I
Прочитайте твір "Гармидер у школі" ,за цим посиланням ви зможете прочитати цю чудову
книгу  https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8014 , а ось тут ви можете прослухати аудіокнигу.
6 клас  20.05
Д/З . Скласти пам"ятку для дорослих щодо виховання дітей(можна жартівливу).
 6 клас 22.05
Перегляньте відео урок за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=mvH8YOPh0MU&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3jsDrZ9lf0-YwdBT_JgYgdsTS4oZF0VQLzwSdqvTe9Vrcdsa49Jb0imE0 . Д/З. Придумайте своє завершення твору (5-7 речень)
7 клас 20.05 
Опрацювати теоретичний матеріал підручника на ст.255-260, дати відповідь на питання: 
1.Які внутрішні зміни відбулися в характері героїні  твору, Софі?
 2.Які моральні риси втілено в образі Хаула?
5 клас  20.05
Опрацювати теоретичний матеріал підручника на ст. 249-252
 7 клас 22.05
Контрольна робота 


25.05 Понеділок
                                                                                 5 клас
            За цим посиланням ви знайдете цікавий матеріал про літературу , яку потрібно прочитати за літо
 Список літератури на літо 

  • Грецькі міфи: «Міф про Прометея», «Міфи про Геракла», «Дедал і Ікар», «Нарцис», «Пігмаліон і Галатея», «Орфей і Еврідіка», «Деметра і Персефона»
  • Індійські міфи: «Творення», «Про створення ночі», «Про потоп», «Про золоті часи»
  • Єгипетські міфи: «Ра та Апоп», «Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет»
  • Жуль Верн. «П’ятнадцятирічний капітан» або Роберт Стівенсон «Острів скарбів» (1 твір за вибором вчителя)
  • Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі»
  • Микола Гоголь. «Ніч перед Різдвом»
  • Антон Чехов. «Хамелеон», «Товстий і тонкий»
  • Джек Лондон. «Жага до життя»
  • Володимир Короленко «Сліпий музикант»
  • Джанні Родарі «Листівки з видами міст»
  • Рей Бредбері. «Усмішка»
  • Роберт Шеклі. «Запах думок»
  • Астрід Ліндгрен. «Міо, мій Міо»
  • Міхаель Енде. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»
  • Крістіна Нестлінгер. «Конрад, або Дитина з бляшанки»
    Детальніше: http://school16.org/spisok-tvoriv-zarubizhnoyi-literaturi-na-lito-dlya-uchniv-5-11-h-klasiv
9 клас
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8331419
















  
                           

Немає коментарів:

Дописати коментар